Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad XXIV Sesji Rady Miejskiej w Dusznikach-Zdroju
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Zapytania do dyrektorów jednostek podległych oraz wystąpienia zaproszonych gości.
a)
w sprawie zmiany Uchwały Nr LXXIV/473/24 Rady Miejskiej w Dusznikach-Zdroju z dnia 29 lutego 2024 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich, sposobu ich rozliczania i rozszerzenia katalogu osób uprawnionych do tych usług
b)
w sprawie stwierdzenia nieprawidłowości i poinformowania o organie właściwym do rozpoznania (skarga z 10.10.2025 r.)
c)
w sprawie stwierdzenia nieprawidłowości i poinformowania o organie właściwym do rozpoznania (skarga z 3.11.2025 r.)
d)
w sprawie uchylenia uchwały dotyczącej zwolnień z podatku od nieruchomości w Gminie Duszniki-Zdrój.
e)
o zmianie uchwały nr XI/90/24 Rady Miejskiej w Dusznikach-Zdroju w sprawie uchwalenia budżetu gminy Duszniki-Zdrój na rok 2025.
f)
w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej Gminy Duszniki-Zdrój.
6.
Sprawozdanie z prac Burmistrza Miasta za okres od 7 listopada 2025 roku do 19 listopada 2025 roku
7.
Interpelacje, zapytania, wolne wnioski, sprawy różne.
8.
Zamknięcie obrad XXIV Sesji Rady Miejskiej w Dusznikach-Zdroju.